کاوه آهنگران

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی در کلانشهر اصفهان به حالت آماده باش قرار دارند و ۱۵ دستگاه اطفائیه و ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در نقاط پرترافیک سطح شهر با احتمال ریسک بالاتر برای خدمت رسانی مستقر هستند.

فرهاد آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین از اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری گفت و افزود: ۲۵ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی در کلانشهر اصفهان به حالت آماده باش قرار دارند و ۱۵ دستگاه اطفائیه و ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در نقاط پرترافیک سطح شهر با احتمال ریسک بالاتر برای خدمت رسانی مستقر هستند.

وی افزود: در مجموع ۲۰۰ نیروی آتش نشان و ۱۰۰ اطفائیه آماده درایستگاه ها در شب چهارشنبه سوری در کلانشهر اصفهان به حالت آماده باش هستند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری کمپین «نه به مراسم چهارشنبه سوری پرخطر»تصریح کرد: امیدواریم با رعایت توصیه های ایمنی و ترویج آن خطرات کمتری برای شهروندان رخ دهد.

وی شرایط برگزاری چهارشنبه سوری را با توجه به شیوع کرونا نگران کننده اعلام کرد و افزود: امسال علاوه بر سوختگی، نگرانی‌های مضاعف‌تر هم وجود دارد و تجمع‌ها می‌تواند در شیوع کرونا موثر واقع شود؛ از طرفی اگر کسی بخواهد به خاطر مصدومیت وارد بیمارستان شود، احتمال مبتلا شدن به بیماری‌های دیگری از جمله کرونا را دارد.

کاوه آهنگران به والدین توصیه کرد: کبریت ازجمله وسایلی است که از سوی کودکان جهت تولید ترقه و ایجاد آتش مورد استفاده قرار می گیرد لذا به والدین توصیه می شود این روزها، کبریت، مواد و مایعات آتش زا را مانند نفت  را از دسترس کودکان دور نگاه دارند  و در صورت بروز هر گونه حریق یا حادثه، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تماس گرفته و مراتب را با ذکر نوع حادثه و نشانی دقیق اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =