• ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
  • کد خبر: 11527
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمد سلطانی مهر

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی با پیکان بیرون از خانه است و میزبان همچون ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید.

به گزارش ایراسین، محمد سلطانی مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی ایران گفت: خدا را شاکریم که در اولین گام رقابت‌های جام حذفی توانستیم تیم خوب پدیده خراسان را شکست دهیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست به گل رسیدیم و این گل را در نیمه اول حفظ کردیم، در نیمه دوم نیز یک گل زیبا میلاد جهانی وارد دروازه حریف کرد. در دقایق پایانی بازی روی بدشانسی و گل به خودی بازی دو بر یک به پایان رسید و خوشبختانه توانستیم در این بازی حساس را پیروز شویم.

وی با اشاره به تغییر کادرفنی ذوب آهن گفت: با آمدن آقای مجتبی حسینی تیم دچار تغییر و تحولات مثبتی شده و هم از نظر فنی و هم از نظر روحی روانی روند رو به رشدی داشته و امیدوارم این روند در بازی های بعدی ادامه دار باشد و به همت بازیکنان، کادرفنی  و توکل به خدا ذوب‌آهن را به آن جایگاه اصلی اش برسانیم. به نظر من ذوب آهن در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ جزو ۷ تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر خواهد بود.

محمد سلطانی مهر درباره بازی هفته هجدهم ذوب آهن در چارچوب لیگ برتر ایران مقابل پیکان تهران گفت: پیکان یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از بازیکنان و کادرفنی خوب بهره می برد، این بازی بیرون از خانه است و پیکان میزبان همچون ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید، انشاءالله با یک آنالیز خوب از سوی کادر فنی به سه امتیاز بازی بیرون از خانه دست یابیم تا این روند پیروزی ها حفظ شود و کم کم خودمان را از قعر جدول جدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره ویروس کرونا در آستانه عید باستانی نوروز اظهار داشت: ویروس کرونا همه را در جهان درگیر خودش کرده است، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مراقب سلامتی خود و جامعه باشیم، امسال را رد ‌کنیم ان شاالله واکسن آن در ماه آینده می آید و با تزریق این واکسن همه مردم ایران واکسینه خواهند شد.

وی تاکید کرد: ما نگران خانواده‌های بازیکنان هستیم چراکه اگر یک نفر ناقل باشد ممکن است بازیکن نیز به ویروس کرونا مبتلا شود و وی باید حداقل از ۳۰ روز از میادین دور باشد و برای رسیدن به مرز آمادگی با مشکل روبه‌رو خواهد شد. فکر می‌کنم با توجه به این ویروس مردم کمتر به مسافرت بروند.

محمد سلطانی مهر ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت: با توجه به اینکه بنده همه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنم تا حالا جریمه نشده‌ام و حتی بنده قبل از روشن کردن ماشین در پارکینگ منزل کمربند ایمنی خود را می بندم چراکه سلامتی در درجه اول مهمترین چیز برای بنده و خانواده ام می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =