مراسم تکریم و معارفه سردبیر ایراسین

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه قطب صنعت ایران است باید به قطب رسانه ای کشور هم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در مراسم تکریم و معارفه سردبیر پایگاه تحلیلی-خبری ایراسین گفت: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه قطب صنعت ایران است باید به قطب رسانه ای کشور هم تبدیل شود. لذا ما به دنبال به روزرسانی همه زیرساخت ها در این زمینه هستیم تا در تمام عرصه های رسانه ای حضور جدی و مطالبه گرانه داشته باشیم.

نباتی نژاد با بیان این مطالب گفت: ما باید با همه حوزه های صنعت کشور ارتباط برقرار کنیم به همین خاطر روابط عمومی، نشست های صمیمانه متعددی با اصحاب رسانه و صنعت برگزار کرده است. همچنین با نگاهِ به روزرسانی زیرساخت ها از همین هفته شاهد تغییر فرمی و محتوایی در خبرنامه فولاد مبارکه بودیم. همینطور شاهد تغییر زیرساختی در پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین و راه اندازی «برخط» قاب رسانه ای رویدادهای فولاد مبارکه هستیم که زین پس قابلیت پخش زنده نشست ها و رویداردهای حوزه فولاد را امکان پذیر خواهد کرد.

نباتی نژاد بر دیپلماسی فعال در حوزه رسانه ای هم تاکید کرد وافزود: ارتباطات وسیع در سطوح مدیران منطقه ای، استانی و کشوری توسط روابط عمومی فولاد مبارکه آغاز شده است و ما باید با تقویت زیرساخت ها به سمت تولیدات خلاق و باکیفیت پیش برویم و در این مسیر از ظرفیت همه رسانه ها اعم از صدا و سیما، رسانه های مکتوب و دیجیتال، فضای مجازی و... استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه این مراسم به پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین پرداخت و گفت: قطعا ایجاد این پایگاه خبری ثمره تلاش مدیران قبلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و پایه گذاری این بستر رسانه ای برای صنعت فولاد کشور ستودنی و قابل تقدیر است و امیدوارم با حضور سردبیر جدید این پایگاه خبری شاهد به ثمر نشستن یک رسانه حرفه ای در بخش صنعت فولاد کشور باشیم. 

در پایان این مراسم مهدی رحمتی به‌عنوان سردبیر جدید پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین منصوب شد و از زحمات حسن قانونی سردبیر سابق این پایگاه خبری تقدیر به عمل آمد.

مهدی رحمتی دارای مدرک مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که همکاری با روزنامه اصفهان زیبا، خبرگزاری ایمنا، فرهنگسرای رسانه و نویسندگی و مدیریت روابط عمومی چندین برنامه تلویزیونی را در پرونده خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =