امام جمعه زرین شهر

امام جمعه زرین شهر ضمن تقدیر از مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: اگر کمک های شرکت فولاد مبارکه نبود با تلفات کرونایی بالایی مواجه می شدیم.

حجت ‌الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه به ویژه در ایام کرونا اظهار داشت: با شیوع موج سوم کرونا وضعیت بیمارستان و مرکز درمانی شهرستان زرین شهر اسف بار بود و حمایت شرکت فولاد مبارکه مانع از تلفات بیشتر شد. 

وی افزود: فرسودگی تجهیزات و کمبود اکسیژن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهرستان زرین شهر نگران کننده بود.

امام جمعه شهرستان زرین شهر با اشاره به برگزاری چندین جلسه ستاد کرونا در این شهرستان تصریح کرد: این جلسات نتیجه ای در بر نداشت تا خوشبختانه در یکی از همین جلسات با مشارکت شرکت فولاد مبارکه برگزار شد و این شرکت در راستای حفظ سلامت جامعه اقدامات مهم و ویژه ای در شهرستان زرین شهر انجام داد.

وی با اشاره به اقدام ویژه شرکت فولاد مبارکه در تامین اکسیژن مورد نیاز و به روز کردن تجهیزات بیمارستان شهرستان زرین شهر، گفت: کمک شرکت فولاد مبارکه چنان مهم و اثربخش بود که اگر چنین اتفاقی رخ نمی داد شاهد تلفات بسیاری بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان اقدام مهم شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی را به تامین اکسیژن رایگان و نوسازی تجهیزات محدود نکرد و افزود: کمک شرکت فولاد مبارکه علاوه بر تامین نیازهای مورد نیاز در شیوع کرونا، با کیفیت سازی ارائه خدمات هم مشهود بود.

وی در پایان از تمام زحمات شرکت فولاد مبارکه قدردانی کرد و افزود: پایبندی به مسئولیت اجتماعی در بزرگترین واحد صنعتی نشان داد که شرکت فولاد مبارکه در اوج شیوع کرونا چگونه با اقدامات هوشمندانه در راستای حفظ سلامت جامعه کوشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =