محمد سلطانی مهر

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم در دور برگشت مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم و تیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

به گزارش ایراسین، محمد سلطانی مهر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما درباره انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: فکر می کنم مدیران تیم مربی خوبی را انتخاب کرده اند، وی پیش زمینه از تیم ذوب آهن داشتند و با آقای گل محمدی در این تیم کار کرده اند و خودشان نیز در دوره ای سرمربی ذوب آهن بودند.

وی افزود: امیدوارم بعد از این تغییر و تحول، در دور برگشت مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم و تیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برگردانیم،روز چهارشنبه اولین جلسه تمرینی تیم با آقای حسینی بود، برای برگزاری بازی های دور برگشت آماده می شویم هر چند بازی نخست با فولاد یک دیدار سختی است. فکر می کنم با آمدن آقای مجتبی حسینی روند بهبودی تیم بهتر شود و مسلما شرایط در دور برگشت بهتر می شود.

محمد سلطانی مهر با بیان اینکه بیشتر از قبل تلاش می کنیم تا ذوب آهن را به جایگاه اصلی برگردد، اظهار داشت: کار سختی نیست فقط با هم بودن می تواند ما را در دور برگشت به رتبه بهتری برساند. در نیم فصل نخست نمی توان گفت شخص خاصی باعث مشکلات ذوب آهن بوده است. وقتی تیمی نتیجه بد می گیرد، تمام تقصیرات متوجه مربی تیم می شود در حالیکه بازیکن، کادر اجرایی و همگی روی باخت تیم مقصرند و نمی شود یک فرد خاصی را به عنوان علت ناکامی معرفی کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: نیم فصل نخست را به فال نیک می گیریم و نیم فصل دوم را با مربی جدید آغاز می کنیم و ان شالله هر چی صلاح ذوب آهن است، پیش بیاید.

وی در پایان گفت: از زحمات رحمان رضایی در این چند وقت تشکر می کنم و برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ذوب آهن به جایگاه اصلی اش برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =