محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: به بازیکنان گفته‌ام هر کسی کرونا بگیرد 10 درصد از قراردادش کسر خواهد شد.

به گزارش ایراسین، دوشنبه شب محرم نویدکیا سرمربی موفق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان میهمان برنامه تلویزیونی فوتبال برتر شبکه سوم سیما بود که پیرامون این تیم توضیحات ذیل را ارائه داد:

وی در خصوص قبول کردن پیشنهاد سرمربیگری طلایی پوشان اصفهانی گفت: یک روز محمدرضا ساکت تماس گرفت و گفت من امروز با مسئولین کارخانه به جمع بندی رسیدیم، یک نشست با هم داشته باشیم. دو سه جلسه صحبت کردیم و بیشتر در مورد مسائل باشگاه بود ولی کم کم به این نتیجه رسیدیم که همکاری کنیم.

محرم نوید کیا افزود: یکی از دلایل برگشتنم ساکت بود. ترجیح دادم با آدم هایی که می دانم سالم هستند مشورت کنم. مانند علیرضا رحیمی که قاطعانه گفتند این کار را انجام بده، با حاج رضایی و مایلی کهن صحبت می‌کنم. از طرفی چون ساکت را می‌شناختم می دانستم از نظر مدیریتی مشکلی برای تیمم پیش نمی آید. می دانستم سپاهان چه جوی دارد و خیالم راحت بود و قرارداد سه ساله با این تیم بستم.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد جلوگیری از شیوع کرونا در سپاهان اظهار داشت: از روزی که آمدم بیماری کرونا برایم خیلی مهم است. به بچه ها هم گفتم کسی که کرونا بگیرد باید 2 هفته به قرنطینه برود و 2 هفته هم باید تمرین کند به شرایط خوب برگردد،به این ترتیب 4 هفته را از دست می‌دهد. هرکس کرونا بگیرد 10درصد قراردادش کم می شود.

وی در پایان پیرامون سیستم تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: از روز اول گفتم ما یک سیستم سخت و سنگین بازی می‌کنیم. فضاها در زمین برایم خیلی مهم است. من الان بدون هافبک دفاعی بازی می‌کنم. هیچکدام از بچه ها هافبک دفاعی نیستند. خلعتبری یا سلمانی و همه هافبک ها نفوذی هستند. خودم چون نفوذی بودم اعتقاد زیادی به آن دارم. ولی اگر هافبک دفاعی داشتم مشکلی زیادی نداشتیم. از لحاظ ساختار دفاعی تیمی مشکل داریم که کم کم روی آن کار می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =