حجت الله غلامی

معاون عمرانی استانداری خبر داد: شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب از خلیج فارس در اواخر بهمن ماه و یا اواسط اسفندماه با حضور ریاست جمهوری کلید می خورد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری جلسات فشرده طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در هفته گذشته اظهار داشت: طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان اصفهان مصوب و نهایی شده است و در هفته گذشته جلساتی با حضور استاندار و وزیر صنعت، معدن و تجارت در اقدامی مشترک با صنایع، وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. 

وی افزود: مطالعات طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان کامل شده و شرکت تامین و انتقال آب به اصفهان با سهامداری صنایع تشکیل شده است.

معاون عمرانی استانداری خبر داد: عملیات اجرایی خط انتقال آب از خلیج فارس در  اواخر بهمن ماه و یا اواسط اسفندماه با حضور ریاست جمهوری آغاز می شود. 

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و پالایشگاه سهامدار عمده خط انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان هستند.

گفتنی است در خصوص طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گزارش جلسه انتقال آب خلیج فارس به اصفهان را اعلام کرد و گفت: در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی موضوع انتقال آب از خلیج فارس برای صنایع اصفهان مطرح شد و اگر این طرح به نحو شایسته پیش برود بخشی از نیاز آبی صنایع استان اصفهان با این طرح انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =