مهناز امیرشقاقی

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی تیمی بود که خوب جنگید و شاهد بازی زیبایی بودیم.

به گزارش ایراسین، مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی پرگل چهار  بر صفر مقابل همیاری آذربایجان غربی در هفته نهم لیگ برتر ایران در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنانم در این دیدار فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند، چند شوت ما نیز به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.  

وی در ادامه با بیان اینکه تیم همیاری تیمی بود که خوب جنگید و شاهد بازی زیبایی بودیم افزود: بازیکنان تیم همیاری آذربایجان غربی همانند بازیکنان ما فوتبال بازی کردند و بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند.

مهناز امیرشقاقی پیرامون بازی های حساس هفته آخر دور مقدماتی و تیمهای صعود کننده به دور بعدی اظهار داشت: هفته آینده تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان بازی سختی با شهرداری بم در پیش دارد که در صورت برتری در بازی می‌تواند به دور بعدی صعود کند و ما نیز در کرج در صورت غلبه بر نماینده البرز صعود خواهیم کرد.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه هر تیمی بهتر بازی کند به دور بعدی صعود می‌کند، افزود: لیگ برتر فصل 1399-1400 لیگ خوبی است و شاهد رقابت بسیار تنگاتنگ تیم ها هستیم که به پیشرفت فوتبالیست‌ها کمک می‌کند، امیدوارم روز به روز شاهد رقابت‌های بهتر و بازی‌های نزدیک‌تری از تیمهای بانوان باشیم.

وی پیرامون بازی هفته آینده مقابل نماینده البرز گفت: با توجه به اینکه سبک بازی تیم نماینده البرز با سبک بازی تیم همیاری آذربایجان غربی بسیار تفاوت دارد. برنامه‌ و استراتژی ما برای این دیدار متفاوت خواهد بود و تاکتیک‌های دیگری را مدنظر خواهیم داشت که در طول هفته آنها را تمرین می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =