وجیه الله جعفری

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این پروژه هم به آینده فولاد مبارکه کمک می کند و هم در بازار تامین ورق کشور تاثیر گذار خواهد بود، لذا این یک وظیفه ملی است که همه همکاری کنیم تا این کار انجام شود.

وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: از بازدید و حضور در فولاد مبارکه بسیار خرسند هستم و امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خیلی خوبی در این مجموعه بزرگ باشیم.

جعفری در ادامه افزود: بر اساس اهمیت موضوعات مطرح شده در بازدید امروز، یک جلسه تخصصی با حضور مدیر عامل این شرکت و معاونین ایشان برگزار کردیم که مقرر شد برای پروژه نورد گرم 2 یک سری پیگیری هایی توسط بنده صورت گیرد و باید در یک بازه معین، این هماهنگی ها انجام شود و این کار باید خیلی زود به نتیجه برسید. زیرا این پروژه هم به آینده فولاد مبارکه کمک می کند و هم در بازار تامین ورق کشور تاثیر گذار خواهد بود. لذا این یک وظیفه ملی است که همه همکاری کنیم تا این کار انجام شود. البته یک سری ابهامات هم دارد که باید سریعاً مرتفع گردد.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در خاتمه به تامین مواد اولیه فولاد مبارکه پرداخت و افزود: ما قبلا پیشنهاداتی برای تامین مواد اولیه به فولاد مبارکه داده بودیم که امروز آنها را مرور کردیم و با توجه به اینکه قبلا از موضع دیگری این همکاری ها صورت می گرفت ما امروز در موضع سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) که به نوعی نظارت و مدیریت در زنحیره را بر عهده دارد؛ سعی می کنیم در یک بازه زمانی کوتاه، بسته ای را برای تامین مواد اولیه فولاد مبارکه دنبال کنیم تا مواد اولیه این شرکت بدون دغدغه در آتیه تامین شود. این همکاری از طریق ایمیدرو، وزارتخانه صنعت معدن و تجارن و حمایت مستقیم جناب رزم حسنی وزیر محترم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت معدن و تجارت در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه طی سخنانی از وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو خواست تا پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه را عملیاتی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =