حمید رضا فولادگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: جهش تولید به معنی استفاده حداکثری از ظرفیت های اقتصادی کشور است و همچون گذشته نمی توان از روش های عادی به نتیجه رسید.

حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: نامگذاری هایی که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انجام می شود اهدافی برای نظام مشخص می کند و طبیعی است که برای رسیدن به این اهداف باید به قله نگاه کرد و تلاش ها نیز باید در جهت نزدیک شدن به این قله باشد.

وی ادامه داد: این نامگذاری ها به دلیل مسائل اقتصادی که در کشور وجود دارد همچنان اولویت کشور ما هست و خواهد بود. فولادگر بیان کرد: در حدود سه سال اخیر همواره بحث تولید مطرح بوده و بهترین راهکار برای برون رفت از این شرایط اقتصادی مسئله حمایت از تولید داخلی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری نیز به این علت بحث جهش تولید مطرح شده است که دیگر نمی توان همچون سال های گذشته با روش های عادی و تدریجی به نتیجه رسید، ادامه داد: به طور حتم باید حرکتهای سریعتری برای بالا بردن رشد اقتصادی در پیش گرفت و این بدین معنی است که باید از تمام ظرفیت های موجود اقتصادی استفاده حداکثری کرد.

فولادگر همچنین گفت: در سال های گذشته تلاش هایی از سوی دولت و مجلس صورت گرفته و قوانین خوبی نیز توسط مجلس تصویب شده که می توان به قانون رفع موانع تولید، قانون حداکثر استفاده از تولید داخل و بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که می توان در بسیاری از بخش های اقتصادی کشور تا 10 برابر ظرفیت هم استفاده شود. رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: در سال جاری که متاسفانه بحث شیوع کرونا مطرح است، نامگذاری امسال بسیار مرتبط با این وضعیت بوده که نشان دهنده دورنگری رهبری است.

فولادگر ادامه داد: بیشترین آثار اقتصادی کرونا در زمان رکود ظاهر می شود و اقتصاد و معیشت مردم به خطر می افتد بنابراین باید با استفاده حداکثری از ظرفیت ها هم آثار اقتصادی کرونا را از بین برد و با از بین بردن تهدیدهای به وجود آمده از این مسئله، تولید داخلی از حالت رکود خارج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =