مدیرعامل آبفای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: سازه تصفیه خانه فاضلاب چادگان ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین اکبریان اظهار داشت: هم اکنون احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان در بخش سازه‌ای به پیشرفت ۸۷ درصدی رسیده است و تلاش‌ها در راستای تکمیل این پروژه بی وقفه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در راستای بهره برداری این پروژه در زمان مقرر در حال انجام است، تصریح کرد: کیفیت خروجی این تصفیه خانه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است و احداث این پروژه با سیستم لجن فعال و تصفیه تکمیلی اولترافیلتراسیون UF که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تصفیه است، در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: این در حالی است که در کشور کمتر تصفیه خانه‌ای دارای فرآیند تصفیه تکمیلی آن هم به روش اولترافیلتراسیون UF است که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تصفیه در دنیاست.

اکبریان با اشاره به ظرفیت این تصفیه خانه گفت: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان با ظرفیت ۲ هزار و ۳۳۰ متر مکعب در شبانه روز به همراه احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می‌رود با تزریق به موقع اعتبارات در سال آینده در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: برای برخورداری مردم چادگان از خدمات شبکه فاضلاب باید ۶۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شود که تاکنون ۳۲ کیلومتر آن اجرا است و پس از در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه فاضلاب، زمینه‌های واگذاری انشعابات فاضلاب به نقاطی که شبکه فاضلاب در آن اجرا شده فراهم می‌شود.

گفتی است این پروژه به دنبال تاکید رئیس جمهوری مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و با تخصیص اعتبار از محل مصوبات سفر استانی در سال ۱۴۰۲ پس از یک وقفه طولانی آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =