اتوبوس بین شهری

در حالی رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از احتمال افزایش ۲۵ درصدی بلیط اتوبوس در ایام نوروز خبر داده بود که رئیس سازمان راهداری از بررسی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی بلیط خبر داده است.

به گزارش ایراسین، طی سال‌های اخیر همزمان با آغاز سفرهای نوروزی قیمت بلیط اتوبوس به‌دلیل تردد یک سرخالی افزایش قیمت را تجربه کرده است. سال گذشته از ۲۵ اسفندماه قیمت بلیط اتوبوس ۲۵ درصد افزایش یافت و برخلاف سال‌های قبل از آن با اتمام طرح نوروزی قیمت‌ها به روال قبلی باز نگذشت!

امسال اما شرایط مقداری نسبت به گذشته متفاوت‌تر است. رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری که همواره درباره تغییر نرخ بلیط اتوبوس اطلاع‌رسانی می‌کرد در جلسه‌ای که به همین منظور در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد به گفته خودش، غیاب بود!

وی گفت: که احتمال افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای ایام نوروز وجود دارد. احتمالی که البته رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ۲۴ ساعت بعد آن را تکذیب کرد.

داریوش امانی در حاشیه نشست تخصصی رؤسای پلیس راه و مدیران کل راه و ترابری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با تکذیب اظهارات منسوب به رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری، گفت: بحث افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای ایام نوروز مطرح است که این موضوع باید در ستاد تنظیم بازار تصویب شود.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، وی تاکید کرد: ما تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار در حوزه قیمت بلیط اتوبوس هستیم.

حال باید دید همزمان با آغاز طرح نوروزی، قیمت بلیط اتوبوس چه میزانی افزایش می‌یابد؛ ۲۵ درصد، ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =