ایران

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اتاق ایران در جلسات مشترکی با دولت و اتاق‌های مشترک آفریقا و برزیل، در تلاش برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایران به بازار این دو کشور است.

به گزارش ایراسین، جلسه مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و اتاق مشترک ایران و آفریقا در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی صادرات اتاق ایران برگزار شد. در این جلسه مقرر شد با همکاری معاونت علمی و مرکز نوآوری و شتاب‌دهی و اتاق ایران و آفریقا و بازرگان‌های خبره این حوزه، راهکاری برای راه‌یابی محصولات دانش‌بنیان و فناور ایران به بازار بزرگ بیش از یک میلیارد نفری آفریقا فراهم شود.

همچنین در نشست دیگری میان معاون راهبری طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی ریاست جمهوری، دبیر اتاق مشترک ایران و برزیل و رئیس مرکز نوآوری و شتاب دهی صادرات اتاق ایران، با در نظر گرفتن پتانسیل‌های موجود در برزیل برای صادرات محصولات دانش‌بنیان، چگونگی صادرات محصولات رقابت‌پذیر شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف بررسی شد.

بر اساس گزارش ایسنا، معرفی واحدها و محصولات نوآور و فناور، تلاش برای مدیریت صادرات و انعقاد قراردادهای بین‌المللی از محورهای اصلی این جلسه بود. چرا که محصولاتی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایران تولید می‌شوند در بازارهای جهانی از کیفیت، قیمت و رقابت‌پذیری برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =