• ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 44063
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

قیمت دلار روز گذشته با روند کاهشی آغاز به کار کرد و تا پایان معاملات دیروز با افت ۷۰۰ تومانی، اندکی از مسیر افزایشی روزهای گذشته را برگشت.

به گزارش ایراسین، قیمت دلار روز گذشته را با روند کاهشی به پایان رساند. این اسکناس در حالی ۷۰۰ تومان ارزان شد که معامله‌گران زیادی را متضرر کرد. دیروز دلار با قیمت ۵۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان معامله شد.

دیروز قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز کاهشی شد. دلار هرات با کاهش هزار و ۱۰۰ تومانی با قیمت ۵۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه نیز با قیمت ۵۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید.

نرخ‌های مختلف

روز گذشته ۱۸ مهر با توجه به عدم درج قیمت انواع ارزها در سایت مرکز مبادله ایران، قیمت‌های ذکرشده از سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) بانک مرکزی به روز شده است. روز گذشته اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۴۶۳ تومان عرضه شد و تغییر قیمتی نداشتند. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو با رقم ۵۵ هزار و ۳۵۵ تومان معامله شد و کاهش ۲۷۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) با رقم ۴۳ هزار و ۴۳۵ تومان تعیین شد و کاهش ۱۰۰ تومانی داشت. یوروی حواله نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۳۹ هزار و ۴۸۶ تومان درج شد.

روز گذشته درهم امارات با کاهش پلکانی همراه بود و با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومانی معامله شد و۲۵۰ تومان کاهش داشت. در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۰۱ تومان و اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۱ تومان درج شد و تغییر قیمتی نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =