• ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر: 43231
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار

قیمت دلار در مرکز مبادله ارزی برخلاف ماه‌های گذشته در روند کاهشی قرار گرفته است. دیگر از افت قیمت یکی دو تومانی خبری نیست.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز پنجشنبه در مرکز مبادله ارزی ایران کاهش داشت. این در حالی بود که در بیشتر روزهای هفته گذشته این اسکناس در بازار آزاد متعاقب سیگنال‌های سیاسی به کاهش قیمت تمایل نشان داد. قیمت دلار در آخرین معامله هفته گذشته با رقم ۴۹ هزار و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان معامله شد.

تحلیلگران اقتصادی مقاومت فعلی دلار را محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی و کف حمایتی این اسکناس را قیمت ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومانی می‌دانند. گفتنی است کارشناسان اقتصادی ارزش ذاتی قیمت دلار در شرایط فعلی را منطقه ۵۴ تا ۵۶ هزار تومانی می‌دانند.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار کاهش ۲۴ تومانی داشت و با قیمت ۴۱ هزار و ۱۸۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۴۴۴ تومان عرضه شد و کاهش ۲۳ تومانی داشت. این مقدار تغییر قیمت در یک روز با توجه به افزایش و کاهش‌های یکی دو تومانی حواله و اسکناس دلار در روزهای گذشته قابل توجه است.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله هفته گذشته اسکناس یورو با رقم ۵۲ هزار و ۴۹۷ تومان معامله شد و کاهش ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با رقم ۴۴ هزار و ۱۳۲ تومان عرضه شد و افزایش ۵۳ تومانی داشت. یوروی حواله نیز با با رقم ۴۰ هزار و ۱۲۰ تومان عرضه شد و رشد ۴۸ تومانی داشت.

روز پنجشنبه درهم امارات با رقم ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد و کاهش ۲۰ تومانی داشت. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۱۹۵ تومان مبادله شد و کاهش هفت تومانی داشت. اسکناس درهم نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۱۵ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =