ابراهیم کاظمی

مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی فولادمبارکه گفت: به‌کارگیری افراد توانمند و شایسته، عامل کلیدی در بهره‌وری و خلق ارزش است و شرکت فولادمبارکه با طراحی و استقرار فرآیندی علمی و رقابتی، به دنبال ایجاد فرصت برابر جهت اشتغال جوانان مستعد است.

ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی فولادمبارکه سال ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: جذب و استخدام مهم‌ترین و حیاتی‌ترین فرآیند مدیریت منابع انسانی در سازمان است. به‌کارگیری افراد توانمند و شایسته، عامل کلیدی در بهره‌وری و خلق ارزش است و شرکت فولادمبارکه با طراحی و استقرار فرآیندی علمی و رقابتی با تاکید بر شایسته‌گزینی در استخدام خود، فرصت برابر جهت اشتغال جوانان مستعد و متعهد در فولادمبارکه را فراهم کرده است.

وی در ادامه گفت: فرآیند استخدام شرکت فولادمبارکه شامل چهار مرحله اصلی می‌باشد. مرحله اول آن، آزمون کتبی است که داوطلبان را از نظر سطح دانش مورد ارزیابی قرار می‌دهد. مرحله دوم، کانون ارزیابی شایستگی می‌باشد که شایستگی‌های رفتاری و تخصصی داوطلبان متناسب با نیازهای شغلی فولادمبارکه را مورد سنجش قرار می‌دهد. مرحله سوم معاینات طب کار است که توانمندی‌های جسمی و روحی داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در نهایت مرحله چهارم، گزینش می‌باشد تا داوطلبان از نظر ارزش‌های سازمانی و اسلامی ارزیابی و تایید شوند.

کاظمی افزود: پس از طی چهارمرحله ذکرشده، کارکنان جدیدالاستخدام به فرآیند جامعه‌پذیری و آموزش‌های توجیهی بدو استخدام در مدت یک ماه وارد می‌شوند تا با ساختار، فرایندهای تولید و فرهنگ فولادمبارکه آشنا شده و با آمادگی و آشنایی بیشتری مشغول به فعالیت شوند.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه انسانی فولادمبارکه در پایان اظهار کرد: هدف ما استفاده از پتانسیل‌های جدید از بین جوانان مستعد ایران اسلامی است تا زمینه برای رشد این استعدادها و بالندگی صنعت کشور فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =