• ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر: 53132
  • readingTime: ۱ دقیقه
نشست

نشست معرفی توانمندی‌های صادراتی صنعت فولاد ایران به عنوان یکی از برنامه‌های ایران اکسپو ۲۰۲۴، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ با حضور جمعی از مدیران و مسئولین فولاد ایران و همچنین بازرگانانی از کشورهای مختلف جهان به همراه اصحاب رسانه در سالن مروارید محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، وحید یعقوبی معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد در خصوص جزئیات این نشست گفت: در این نشست که در راستای توسعه صادرات زنجیره فولاد ایران و در قالب ایران اکسپو برگزار می‌شود، علاوه بر میهمانان خارجی از ۱۰ کشور جهان، مسئولینی از وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت نیز حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، در کنار ارائه انجمن تولیدکنندگان فولاد از وضعیت تولید و صادرات زنجیره فولاد کشور، مدیران شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان (MSC)، فولاد کاوه جنوب کیش (SKS)، ذوب آهن اصفهان (ESC)، فولاد آلیاژی پاسارگاد (PASCO)، صبا فولاد خلیج فارس(PGSSCO)، فولاد اکسین خوزستان (KOSC) و فولاد آلیاژی ایران (IASCO) هم در این نشست به ارائه کارنامه و توانمندی‌های خود در حوزه صادرات خواهند پرداخت. همچنین در پایان این نشست پنل پرسش و پاسخ نیز در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است اما با توجه به محدودیت فضای سالن پیشنهاد می‌شود علاقمندان در ساعت مقرر در سالن نشست حضور داشته باشند.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پشت سالن خلیج فارس، سالن مروارید برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =