• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر: 23854
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدرضا حسینی

بازیکن تیم سپاهان گفت: آقا محرم ایده‌آل گرا است و بهترین‌ها را می‌خواهد، او در زمین نیز وقتی این بازیکنان را در اختیار دارد، انتظار بهترین بازی و کیفیت را می‌کشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه، ۱۸ فروردین‌ماه در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت. این بازی در حالی که در تا پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود حریف ازبک دنبال می‌شد، در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان ایران به پایان رسید. در این بازی شهریار مغانلو دبل کرد و محمدرضا حسینی یک گل زیبا به ثمر رساند.

پس از این بازی توجهات به سمت محرم نویدکیا، سرمربی سپاهانی‌ها و اتفاقات بین دو نیمه در رختکن سپاهان رفت. نویدکیا نیز در نشست خبری بعد از بازی از روند بازی تیمش در نیمه اول ابراز نارضایتی کرد و اظهان داشت که تیمش از نظر تاکتیکی در این نیمه بسیار بد ظاهر شده است.

محمدرضا حسینی که یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان سپاهان در این بازی بود و گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند، درباره اظهارات نویدکیا در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: آقا محرم شخصیتی دارد که دنبال حرف‌های کلیشه‌ای نیست و واقعیت‌ها را عنوان می‌کند. در نیمه اول بازی با پاختاکور به دلایل مختلف از جمله ناآشنایی با جو و این موارد نتوانستیم آن جوری که باید موقعیت سازی کنیم. نیمه اول بازی با پاختاکور خیلی خوب از روی نیمکت آنالیز شده بود و نکات مهمی در بین دو نیمه بیان شد. در نیمه دوم اشتباهات خود را برطرف کردیم و مزد آن را گرفتیم. نیمه دوم خوب، هجومی و با تمرکز بازی کردیم و پس از به ثمر رساندن گل دوم بازی برای ما آسان‌تر شد.

وی درباره حضور محرم نویدکیا بر روی نیمکت سپاهان اظهار کرد: آقا محرم ایده‌آل گرا است و بهترین‌ها را می‌خواهد، او در زمین نیز وقتی این بازیکنان را در اختیار دارد، انتظار بهترین بازی و کیفیت را می‌کشد. نویدکیا به کم راضی نمی‌شود و دوست دارد بهترین اتفاقات برای تیمش رخ دهد، از این روی ما از کار کردن با این شخصیت لذت می‌بریم. حال تیم خوب بوده و تقریبا دو سه ماهی است از نظر روحی و بدنی تیم در شرایط مطلوب به سر می‌برد. خوشحالم که در چنین دوره‌ای با این مربی و بازیکنان کار می‌کنم و روز به روز کیفیتم بالاتر می‌رود. آدم در این تیم لذت می‌برد.

هافبک تیم سپاهان درباره شرایط گروه سپاهان در آسیا تاکید کرد: فکر می‌کنم در گروه ما الدحیل مدعی باشد. اگرچه این تیم بازی اول خود را باخت، اما آنقدر تجربه دارند که می‌توانند شرایط خود را بهبود بخشد. الدحیل با کیفیت و با تجربه است و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند. نباید به باخت آن‌ها مقابل التعاون نگاه کنیم، آن‌ها بازی اول را باختند و می‌خواهند برگردند به شرایط صعود که این کار ما را سخت می‌کند. یکی از کلیدهای صعود ما بازی را الدحیل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =