• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
  • کد خبر: 23901
  • readingTime: ۱ دقیقه
سجاد شهباززاده

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: در بازی‌های آسیایی بازی به بازی شرایط به واسطه شناخت تیم های سخت تر می شود و سعی کردیم در این دو روز به لحاظ ذهنی خود را آماده بازی بزرگ با الدحیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی دوم خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ فردا، یکشنبه از ساعت ۲۱:۴۵ در شهر بریده عربستان به مصاف تیم الدحیل قطر خواهد رفت.

سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال سپاهان نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: می‌دانیم که الدحیل تیم بسیار خوبی است و جزء بهترین تیم‌های آسیا به شمار می رود. این تیم به واسطه بازیکنان خیلی خوبی که دارد در این چند سال نشان داده که تیم بسیار خوبی است.

وی تاکید کرد: سپاهان در گروهی قرار گرفته که هر چهار تیم بسیار خوب هستند و در این دو روز نیز سعی کردیم خیلی خوب برای این بازی ریکاوری کنیم و به لحاظ ذهنی خود را آماده این بازی کنیم. بازی به بازی شرایط به واسطه شناخت تیم های سخت تر می شود و سعی کردیم در این دو روز به لحاظ ذهنی خود را آماده این بازی بزرگ کنیم.

شهباززاده درباره انگیزه مهاجمان سپاهان برای گلزنی در بازی پیش روی تصریح کرد: از طرف کل تیم می‌گویم که انگیزه زیادی برای این مسابقات وجود دارد و کل تیم با انگیزه و تلاش زیاد وارد بازی‌ها می‌شویم. به خوبی می‌دانیم این بازی‌ها برای مجموعه سپاهان و فوتبال ایران چه اهمیتی دارد. از این روی با انگیزه بالا و ذهنیت قوی خود را برای هر بازی آماده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =