• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 23878
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و پاختاکور

بازیکن تیم سپاهان گفت: در برابر الدحیل برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 روز آینده، یکشنبه، بیستم فروردین‌ماه از ساعت 21:45 به مصاف تیم الدحیل قطر می‌رود. سپاهانی‌ها بازی اول خود در این مرحله با پیروزی سه بر صفر برابر پاختاکور ازبکستان به پایان رساندند و الدحیل در بازی اول با نتیجه دو بر یک به تیم التعاون باخت.

امیرمحمد محکم‌کار، بازیکن تیم سپاهان در حاشیه تمرین این تیم در شهر بریده عربستان درباره بازی با الدحیل به خبرنگاران گفت: با توجه به نحوه تمرینات و شور و نشاطی که بازیکنان تیم دارند، در بازی دوم نیز برای برد در زمین حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم و پیروزی شویم. خوشبختانه بازی اول را با یک پیروزی خوب پشت سر گذاشتیم و در بازی دوم و در برابر الدحیل نیز برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت.

این بازیکن درباره شناخت تیم سپاهان از الدحیل، توضیح داد: هر تیمی آنالیزور دارد، تیم الدحیل نیز آنالیز شده و این تیم بازیکنان با کیفیت داخلی و خارجی بسیار خوبی دارد. از طرفی ما نیز بازیکنان با کیفیتی داریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

محکم‌کار درباره پیش بینی نتیجه بازی تاکید کرد: امیدوارم با نتیجه دو هیچ از زمین بازی خارج شویم، هرچی بیشتر بهتر!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =