• ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
  • کد خبر: 23837
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و پاختاکور

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا نتیجه باخته را جبران می‌کنی، نشان از شخصیت فنی بالای سپاهان دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران امشب، پنجشنبه در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2022 به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت. این بازی در حالی که در نیمه اول با برتری یک گله ازبک‌ها به دنبال می‌شد، در نهایت با دبل مغانلو و تک گل زیبای حسینی و با نتیجه سه بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

سید محمدرضا حسینی که گل سوم تیم سپاهان را به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه حریف ازبک کرد، در نشست خبری بعد از این بازی گفت: نیمه اول شرایط بازی خوبی نداشتیم، اما با این حال تیم برتر میدان بودیم و برخلاف شرایط بازی گل را دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌های محرم نویدکیا در رختکن مشکلات تیم برطرف شد. وقتی در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا نتیجه باخته را جبران می‌کنی، نشان از شخصیت فنی و تاکتیکی بالایی تیم سپاهان دارد. واقعا از این بازی لذت بردم و فکر می‌کنم همه تماشاگران نیز از بازی سپاهان در نیمه دوم لذت بردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =