رسول جهانگیری اتاق اصناف اصفهان

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه اصناف تاکنون از اجرای تصمیمات ملی در حوزه کرونا تخطی نکرده است، گفت: اکنون نیز اگر تصمیم ملی در این حوزه اتحاذ شود، اصناف در اجرای آن پیش قدم خواهد بود اما باید توجه داشت که همه دستگاه‌ها اعم از ادارات، بانک‌ها و ... نه فقط اصناف، در اجرای این تصمیمات همکاری کنند در غیر این صورت اجرای آن ها تاثیری نخواهد داشت.

رسول جانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره تعطیلی اصناف اظهار کرد: اصناف بیش از ۱۷ ماه است که با دولت و ستاد کرونا همکاری می‌کنیم. اکنون هم هر تصمیم ملی که گرفته شود اصناف هم آن را اجرا می‌کنند؛ سلامت مردم برای اصناف هم اهمیت دارد.

وی افزود: اگر قرار باشد اصناف به دلیل کرونا تعطیل باشند اما ادارات همچنان به فعالیت خود ادامه دهند تاثیری در وضعیت کرونا ندارد. هر آدم عاقلی می داند اگر آبی از ۱۰ نقطه هدر رود، با بستن یک نقطه از هدررفت آب جلوگیری نمی شود زیرا ۹ نقطه دیگه همچنان باز است و بنابراین آب نیز همچنان هدر خواهد رفت. این مثال در وضعیت کرونا هم صادق است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: اصناف آماده است در اجرای تصمیمات ملی با تبعیت و اجرای همه دستگاه‌ها، پیش قدم شود اما به شرطی که همه مراکز تجمعی دست به دست یکدیگر دهند.

جهانگیری ادامه داد: مگر کرونا تنها مربوط به اصناف است یا این قشر مسئول ورود این ویروس به کشور است که تنها اصناف تعطیل شوند؟ همه دستگاه‌ها اعم از اصناف، بانک‌ها، ثبت احوال، تامین اجتماعی، فرمانداری، بخش های اداری شهرداری ها و ... باید در اجرای این دستورات سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم که به فصل عزاداری های ماه محرم رسیده‌ایم که باید مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند که وضعیت کرونا از وضعیت فعلی حادتر نشود. اصناف آماده است اگر تصمیمات ملی اتحاذ شود، اجرا کند. تاکنون نیز اصناف همه دستورات ملی را اجرا کرده‌اند و از انجام آن‌ها نیز تخطی نکرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =