ایراسین

رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد فولاد مبارکه از راه‌اندازی سیستم مکش بخار و ذرات معلق قسمت ورودی خط اسکین پاس شمارۀ 1 خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، عبدالرحیم صادقی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه در فرایند خطوط اسکین پاس نورد سرد، عملیات شست‌وشوی غلتک‌های کاری انجام می‌شود، ضرورت داشت تا از پراکندگی بخارها و ذرات معلق در محدودۀ قفسه نورد پیشگیری شود که این امر با اجرای پروژۀ مذکور عملیاتی شد.

رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد تصریح کرد: با اجرای این پروژه، علاوه بر بهبود فرایند محیط کاری کارکنان، در ارتقای سطح کیفی محصولات نیز شاهد بهبود قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم بود.

 در همین زمینه، کارشناس تعمیرات مکانیک اسکین پاس گفت: برای حل مشکلات در این حوزه چندین طرح مختلف پیشنهاد و بررسی شد و در نهایت طرح بهینه انتخاب گردید.

ابوالفضل احمدپور افزود: در این طرح سه داکت جهت قسمت‌های ورودی، خروجی و روی قفسه در نظر گرفته شد. نکتۀ قابل‌توجه در این طرح ساخت هود متحرک چرخ‌دار است که امکان مونتاژ و دمونتاژ تجهیزات خروجی قفسه را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌سازد، به‌نحوی‌که می‌توان با جرثقیل هود متحرک را از روی قفسه جابه‌جا کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با نصب و سرویس دمپرها، سیستم مکش بهینه‌سازی شده و نتایج رضایت‌بخشی داشته است و در حال حاضر سیستم با وضعیت مناسب در حال بهره‌برداری است.

رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد در پایان از حمایت‌های صمیمانه مدیریت‌های ناحیۀ نورد سرد، محصولات سرد و مهندسی کارخانه و همچنین از همکاری گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد، تیم تولید و تعمیرات خطوط اسکین پاس و تمپر میل و سایر واحدهای مرتبط قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =