حسن قاضی عسگر

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: نیروی انسانی مازاد بر نیاز یکی از چالش های مهم ذوب آهن اصفهان است که با تنوع در تولید محصولات این موضوع مدیریت شده است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است.

وی افزود: شرکت ذوب آهن اصفهان نقش مهمی در شکل گیری صنایع فولادی ایران ایفا کرد و به همین دلیل لقب مادر صنعت فولاد کشور را دارد.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه محصولات کارخانه جات این شرکت به بیش از 23 کشور صادر می شود، گفت: در 9 ماهه گذشته سال جاری، شرکت ذوب آهن اصفهان محصولات تولیدی را به کشورهای همسایه صادر کرد که از رشد قابل توجهی برخوردار شد.

تدبیر در تولید؛ راهگشای عیالواری ذوب آهن

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نیروی انسانی فعال مازاد بر نیاز شرکت ذوب آهن تصریح کرد: تولید این میزان از محصولات در شرکت ذوب آهن اصفهان با دو برابر نیروی انسانی رایج در دنیا رخ می دهد و همین نیروی انسانی مازاد بر نیاز، یکی از چالش های مهم شرکت ذوب آهن اصفهان محسوب می شود.

وی افزود: بیش از 14 هزار نیروی انسانی در شرکت ذوب آهن خدمت رسانی می کنند که با اتخاذ سیاست تولید محصولات متنوع به حداکثر بهره وری از نیروی انسانی منجر خواهد شد.

ممنوعیت احداث صنایع آب بر و آلاینده در اصفهان

قاضی عسگر درخواست کرد که صنایع عزم راسخ در کنترل آلودگی هوا داشته باشند و افزود: سیاست استانداری اصفهان بر محدودیت و ممنوعیت احداث صنایع آلاینده و آب بر است.

وی بیان کرد: صنایع بزرگ استان اصفهان با به روز کردن تکنولوژی و به کارگیری فیلترهای الکترواستاتیک مانع از گسترش ذرات آلاینده در اتمسفر اصفهان شوند، چرا که با پایداری جوی در فصل سرما، اصفهان کشش آلودگی هوا را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =