• ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر: 9783
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز فاکتورهای بزرگی دارد و من نسبت به آنها احساس خوبی دارم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ایران گفت: با وجود شرایط جدول و انتظارات موجود از تیم ما، ماشین‌سازی تیم منسجمی است که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، این تیم نتایج خوبی نگرفته، اما تیم دست بسته‌ای هم نبوده است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز فاکتورهای بزرگی دارد و من نسبت به آنها احساس خوبی دارم، ما برای این تیم احترام قائل هستیم، اما با توجه به شرایطی که در لیگ داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با کسب هر سه امتیاز از تبریز برگردیم.

علیرضا مرزبان با اشاره به سبک بازی تیم ماشین سازی اظهار داشت: در دنیای فوتبال، هر دو فاکتور گل نخوردن و گل زدن مهم است، باید تمرکز خود را بر روی سازمان دفاعی خود بگذاریم و امیدواریم هم در بخش دفاعی و هم در بخش هجومی کار خود را به خوبی انجام بدهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره غایبان این تیم برای دیدار فردا گفت: برخی بازیکنان‌مان با مصدومیت‌های جزئی مواجه هستند، اما امیدواریم فردا تیم‌مان را با تمام قدرت به دیدار مقابل ماشین‌سازی بفرستیم؛ کادر پزشکی ما خوب کار می‌کند و یک کادر منسجم است که در کنار بازیکنانی که کاملاً با شرف در زمین می‌جنگند، مطمئنا ما بدون حاشیه به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌های خود پیرامون برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: ما باید سه بازی خارج از خانه پشت سر انجام بدهیم، اما اعتراضی به این موضوع نداریم، ما اعتماد خاصی به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آنها داریم و سعی می‌کنیم تمرکزمان را بر روی کار خودمان بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =