• ۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
  • کد خبر: 9652
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدارتیم های سپاهان و پرسپولیس

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با نساجی، به مصاف ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان می رود و سپس شهرآورد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران پیرامون لیگ برتر اظهار داشت: هفته هفتم را به پایان رسانده و قصد داریم وارد هفته هشتم شویم. نزدیک به دو هفته فاصله میان هفته اول و دوم به وجود آمد که به دلیل تعطیلات قرطنینه به وجود آمد، در طول هفته دوم تا هفته سوم فقط بازی های پرسپولیس به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: دیدارهای معوقه به تدریج به هفته های آینده منتقل می شود و به همین ترتیب از بازی های معوقه کاسته می شود. اما تا حد امکان سعی می کنیم بحث تداوم و توالی هفته ها را رعایت کنیم.

سهیل مهدی با بیان اینکه تمام تیم ها در فاصله ۵ روز بازی می کنند، افزود: به غیر از پرسپولیس حداقل زمان بازی تیم ها ۵ روز است، جدول بازی های ما متوالی است ولی از لحاظ زمان بندی همگن نیست و پرسپولیسی ها باید به واسطه تأخیراتی که بخاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته، باید همکاری کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران پیرامون الکلاسیکوی ایران بین پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان گفت: این بازی قبل از شهرآورد تهران برگزار می شود و قاعدتا یکی دو بازی استقلال می ماند. بعضی از تیم ها ۴ روز استراحت می کنند و بعضی هم  ۶ روز استراحت می کنند. ما این کار را انجام داده ایم تا توالی انجام بازی ها را رعایت کنیم تا تیم ها به هم برسند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس پس از بازی با نساجی، به مصاف ذوب و آهن و سپاهان می رود و سپس شهرآورد برگزار خواهد شد. اجازه بدهید تاریخ برگزاری شهرآورد را اعلام نکنم چون ابهام کوچکی در این باره وجود دارد.

سهیل مهدی در پایان گفت: فرآیند اصلی ما انجام بازی های معوقه پرسپولیس است. تیم هایی که با پرسپولیس بازی دارند، بازی های خود آن تیم ها در آن هفته به تأخیر می افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =