علی‌اصغر مجرد

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد به نفع تیم ملی والیبال ایران است.

به گزارش ایراسین، علی اصغر مجرد بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان که از ملی پوشان این تیم است در گفتگو با خبرنگار ایراسین درباره انتخاب الکنو در رأس تیم ملی ایران اظهار داشت: الکنو یکی از مربیان خوب دنیا است که کارنامه درخشانی به ویژه در المپیک دارد. فدراسیون انتخاب مناسبی داشت. هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد به نفع تیم ملی است.

وی ادامه داد: امیدوارم همه همدل باشند و برای کسب نتیجه خوب در المپیک به همراه تیم ملی تلاش کنند، کار من نیز سخت است چراکه الکنو شناختی نسبت به من ندارد باید تلاشم را مضاعف کنم تا بتوانم در ترکیب حضور داشته باشم.

علی اصغر مجرد پیرامون نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال ایران گفت: با دو شکست مسابقات را در دور رفت به پایان رساندیم و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم. یک باخت تیم مقابل تیم خوب شهرداری گنبد بود که به خاطر سهل انگاری بازی را واگذار کردیم. باخت دیگر مقابل تیم فولاد سیرجان بود.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به برگزاری مسابقات به شیوه متمرکز، افزود: با توجه به شرایطی که وجود داشت، راه دیگری نبود. درست است که تماشاگران در سالن حضور ندارند و تیم‌ها از این نظر ضرر کردند اما از اینکه مسابقات لیگ تعطیل شود، خیلی بهتر است و برگزاری رقابت‌ها به شیوه متمرکز راه حل خوبی بود.

وی تصریح کرد: دو هفته وقفه بین مسابقات خوب نیست، به عقیده من باید دور برگشت همانند دور رفت به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شود چراکه فدراسیون تجربه برگزاری مسابقات به صورت متمرکز در شهرهای مختلف را ندارد اما حداقل شیوه متمرکز به میزبانی تهران در نیم فصل برگزار شد و نتایج آن را نیز شاهد بودیم.

علی اصغر مجرد در پایان درباره سر بودن خانه والیبال تهران، خاطر نشان کرد: بسیار زشت است لیگ برتر که بالاترین سطح مسابقات والیبال کشور است در سالنی برگزار شود که بازیکنان به کف کفش‌های خود نوشابه بزنند تا سر نخورند، امیدوارم فدراسیون راه حلی برای این زمینه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =