• ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
  • کد خبر: 9584
  • readingTime: ۱ دقیقه
بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با شکست تیم همیاری آذربایجان غربی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران رسید.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 28 آذرماه 1399 برگزار شد که در گروه اول این مسابقات، تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود همیاری آذربایجان غربی را شکست دهد. سپاهان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در صدر جدول گروه یک قرار گرفت.

گل‌های فولادمبارکه سپاهان را هاجر دباغی و تک گل همیاری آذربایجان غربی را سودا حسن زاده به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه نماینده البرز میزبان شهرداری بم بود که با نتیجه دو بر یک بازی را در خانه واگذار کرد. شهرداری بم با این پیروزی شش امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت، نماینده البرز هم با سه امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

در گروه دو سارگل بوشهر رو درروی پالایش گاز ایلام قرار گرفت که پالایش گاز ایلام با گل‌های عاطفه ایمانی و فاطمه پسندیده به پیروزی دو بر صفر رسید و با شش امتیاز در رده چهارم قرار گرفت، سارگل بوشهر هم با سه امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه شهدای قشقایی شیراز به مصاف وچان کردستان رفت که وچان کردستان در یک بازی پرگل با نتیجه شش بر صفر شهدای قشقایی شیراز تیم قعر نشین را شکست داد و با ۹ امتیاز و اختلاف گل بیشتر صدر نشین شد.

در دیگر بازی گروه دوم ملوان بندرانزلی میزبان شهدای سیرجان بود که این دیدار با نتیجه شش بر یک به نفع شهدای سیرجان به پایان رسید، ملوان بندر انزلی با شش امتیاز در رده سوم و شهدای سیرجان با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =