• ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
  • کد خبر: 9336
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: قهرمان شدن در لیگ برتر برای هر تیمی که چنین هدفی دارد سخت است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عدم حضورش در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: من از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و متأسفانه دو بازی قبلی را از دست دادم، البته خدا را شکر می‌کنم که این مصدومیت به خیر گذشت و اتفاق بدتری برایم رخ نداد. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان هم در تمرینات گروهی سپاهان شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چهار هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: ما در بازی اول نمایش خوبی نداشتیم و مقابل گل‌گهر شکست خوردیم، ولی دو برد پیاپی برابر آلومینیوم اراک و تراکتور وضعیت تیم را بهتر کرد. اگر سایپا را می‌بردیم شرایط ما با کسب سه برد پیاپی عالی می‌شد، ولی الان هم وضعیت‌مان بد نیست و تلاش می‌کنیم تا در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.

محمدرضا خلعتبری افزود: در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه یک بازی سخت با نفت مسجدسلیمان داریم، ولی امیدوارم تیم با دست پر به اصفهان برگردد. ما بازیکنان خوبی داریم و هدایت تیم را هم محرم نویدکیا برعهده دارد که با انگیزه بالا دنبال موفقیت در سپاهان است.

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم، افزود: تیم‌های دیگر لیگ برتر نیز چنین هدفی دارند، ولی قهرمان شدن در لیگ برتر برای هر تیمی که چنین هدفی دارد سخت است، ما باید سخت تلاش کنیم و نتایج خوبی را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =