• ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
  • کد خبر: 9024
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: وحید محمدزاده بدون اینکه هیچ فشاری را با دستش به بازیکن ماشین سازی تبریز وارد کند، از زمین اخراج شد.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز بسیار به عملکرد تیم داوری این دیدار اعتراض داشت و گفت: در بازی هفته قبل پیروزی از ما گرفته شد و ۲ امتیاز را از دست دادیم. واقعا داستان جالبی داریم، در این بازی برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم اما با اخراج وحید محمدزاده مدافع ما در دقیقه یک شوک عجیبی به ما وارد شد.  

وی ادامه داد: واقعا نمی دانیم به چه مرجعی اعتراض کنیم، وحید محمدزاده بدون اینکه هیچ فشاری را با دستش به بازیکن ماشین سازی تبریز وارد کند، از زمین اخراج شد، دو امتیاز امروز و دو امتیاز بازی قبلی، دیگر گفتن این حرف ها هم سودی ندارد، اگر داوران اشتباهات خود را هم بپذیرند، چیزی برای ما جبران نمی شود، در این ایام کرونا و عدم حضور تماشاگران، فکر می کنم قهرمان واقعی لیگ برتر داوران شده اند.

رحمان رضایی از انتقادات خود کوتاه نیامد و در ادامه تصریح کرد: اگر الان تند حرف بزنم، محرومم میکنند. ولی این چیزها را باید به چه کسی گفت؟! چه فایده ای دارد؟ داور کنار هیچ چیزی را اعلام نمی کند. فاصله داور با صحنه اخراج زیاد بود و در شرایطی که داور کنار چیزی نگفته بود، قاطعانه آمد و بازیکن ما را اخراج کرد. حداقل یک هماهنگی جزئی باید بین داوران باشد. بازی قبل همین اتفاق افتاد در دقیقه ۹۶ و این بازی در دقیقه یک این اتفاق افتاد. چطور می شود داوران مشورت نکنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان با بیان اینکه واقعا حق به حق دار رسید، افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم که مردانه جنگیدند و با تمام وجود ۹۵ دقیقه دویدند و بازی رابه تساوی کشاندند. هرچند باید با کسب سه امتیاز تبریز را ترک می کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =