ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر یک ماشین سازی تبریز را متوقف کرد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان روز جمعه 30 آبان ماه در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. شروع بازی با یک اتفاق نادر در لیگ برتر همراه شد و آن این بود که چیزی از آغاز بازی نگذشته بود که مهاجم تیم ماشین سازی تبریز در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت و وحید محمدزاده در دقیقه 1 روی وی مرتکب خطا شد. حمید حاج ملک داور مسابقه پس از خطای محمدزاده تصمیم گرفت او را مستقیم از زمین بازی اخراج کند و سریعترین اخراج تاریخ لیگ برتر رقم خورد. نماینده تبریز نتوانست از برتری خود از نظر تعداد بازیکن بهره ببرد و بازی با نتیجه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و شاگردان رحمان رضایی یک امتیاز را با یک یار کمتر از تبریز برای هواداران فوتبال اصفهان به ارمغان آوردند.

ترکیب ماشین سازی تبریز: محمدباقر صادقی، مهدی رستمی، اصغر نصیری، سیروس صادقیان، سیدمحمد حسینی، میلاد خدایی، ایمان باصفا، وحید نعمتی، ابوالفضل رزاق پور، بهمن سالاری ( ۶٠ اتابک زارعی) و اکبر آفاقی (75 پیمان بابایی)     سرمربی: وحید بیاتلو

ترکیب ذوب آهن اصفهان: شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، محمد قریشی، قاسم حدادی فر (90 - مجتبی حق دوست)، ایوان مارکوویچ، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، علی دشتی (10- عبدالله حسینی) و علی نبی زاده              سرمربی: رحمان رضایی

تیم داوری: حمید حاج ملک – عسگر محمدی – حامد تازه پور – حامد سیری           ناظر: فریدون اصفهانیان

کارت زرد: بهمن سالاری و اتابک زارعی از ماشین سازی - ایوان مارکوویچ از ذوب آهن

کارت قرمز: وحید محمدزاده از ذوب آهن دقیقه 1

دقایق حساس:

دقیقه ۵ : ضربه ایستگاهی ایمان با صفا با واکنش شهاب گردان راهی کرنر شد.

دقیقه ٢٣: ضربه فرشاد اسدی مهاجم ماشین سازی با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

گل ماشین‌سازی دقیقه ٨٠ توسط پیمان بابایی : ارسال اوت ابوالفضل رزاق پور در شلوغی محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این مهاجم با یک ضربه سر دقیق دروازه ذوب آهن را در باز کرد.

گل ذوب‌آهن دقیقه 89 توسط عبدالله حسینی: ارسال فرشاد محمدی مهر پس از دخالتی که حدادی فر داشت و توپ را با ضربه سر به تیرک دوم فرستاد با ضربه سر عبدالله حسینی گل تساوی را رقم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =