• ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر: 8761
  • readingTime: ۱ دقیقه
دواتلون

تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نخست لیگ دواتلون ایران در جایگاه دوم ایستاد.

به گزارش ایراسین، مرحله نخست لیگ سراسری دواتلون فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ همزمان با مسابقات دواتلون قهرمانی کشور نخبگان در تبریز برگزار شد. در این مرحله از مسابقات ۲۳ ورزشکار در قالب ۷ تیم سلکتور، دوبیس، هیات ایلام، هیات اصفهان، رعد پافند، هیات قم و ماشین پارت در بخش آقایان و ۱۰ ورزشکار از ۳ تیم سلکتور، فولاد مبارکه سپاهان و هیات قم در بخش بانوان حضور داشتند.

در لیگ آقایان، تیم سلکتور با زمان ۲:۲۱:۳۰ در جایگاه نخست این مرحله ایستاد و تیم های دوبیس با زمان ۲:۲۲:۴۶ و هیات ایلام با زمان ۲:۲۲:۴۷ به ترتیب دوم و سوم شدند.

در لیگ بانوان نیز، تیم سلکتور بود که با زمان ۲:۵۴:۴۹ پیشتاز شد و تیم های فولاد مبارکه سپاهان و هیات قم نیز به ترتیب با ثبت زمان ۲:۵۸:۲۹ و ۳:۲۹:۵۰ در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است فاطمه میریان از تیم دوگانه بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قهرمان مسابقات دو اتلون نخبگان ایران شد. این دوره از رقابت ها در مسافت اسپرینت (۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و دو و نیم کیلومتر دو) در ورزشگاه یادگام امام تبریز برگزار شد که در نهایت فاطمه میریان با زمان ۱ ساعت و ۲۴ دقیقه و ۱۸ ثانیه موفق شد از رقیبان خود پیشی گرفته و بر سکوی قهرمانی بایستد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =