رستا

نخستین رویداد عرضه محصولات روستایی و خدمات فرهنگی–ورزشی با رویکرد جدید فولاد مبارکه در توانمندسازی پایدار، با هدف حمایت از اقتصاد محلی، ارتقای نشاط اجتماعی و محرومیت‌زدایی در مناطق پیرامونی آغاز به کار کرد؛ رویدادی که قرار است پلی میان صنعت و جامعه محلی ایجاد کند و الگوی تازه‌ای از مسئولیت اجتماعی در کشور ارائه دهد.

به گزارش ایراسین، گروه فولاد مبارکه با نگاهی نوین به مسئولیت اجتماعی، گام تازه‌ای در پیوند میان توسعه صنعتی و توانمندسازی اجتماعی برداشته؛ با تدوین رویکردی سه‌محوری شامل محرومیت‌زدایی، توسعه اقتصاد محلی و ارتقای سلامت و نشاط فرهنگی به جای کمک‌های کوتاه‌مدت، به سمت توانمندسازی پایدار حرکت کرده. در راستای این سیاست، اولین رویداد عرضه محصولات روستایی و خدمات فرهنگی _ ورزشی ویژه شهرستان‌های ورزنه، هرند، جرقویه، کوهپایه و بخش براآنات در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و گذر شیخ بهایی اصفهان برگزار می‌شود.

این رویداد فرصتی است برای معرفی و فروش مستقیم محصولات روستایی، صنایع دستی و ظرفیت‌های گردشگری، به‌طوری که تولیدکنندگان کوچک و خانوادگی بتوانند بدون واسطه دیده شوند و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهند، علاوه‌بر جنبه اقتصادی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این رویداد به تقویت انسجام اجتماعی، ارتقای نشاط خانواده‌ها و ترویج ارزش‌های قرآنی نیز می‌پردازد و نشان می‌دهد که توسعه صنعتی و اجتماعی می‌تواند هم‌زمان و در کنار هم پیش رود.

این رویداد با حضور سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه؛ کوروش خسروی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسعود صرامی، کارآفرین افتتاح شد، فعالیت‌های آن تا پایان آبان ادامه خواهد داشت، تا نمونه‌ای عملی از مسئولیت اجتماعی پایدار در صنعت ایران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =