سلیمی

مهندس سلیمی رییس هیات مدیره زرین معدن آسیا در نشست خبری مجموعه صنعتی و معدنی زرین اظهار کرد: بازار سرمایه طی یک ماه اخیر در راستای اصلاح قیمت‌ها که ناشی از عرضه و تقاضا و سیاست سهامداران‌حقیقی بود دستخوش تغییراتی شد و این گروه نیز با اصلاح قیمتی سهام شرکت‌های خود مواجه شدند.

به گزارش ایراسین،وی ادامه داد: روند فعلی بورس در گذشته نیز وجود داشته و تکرار آن در آینده طبیعی است که بخشی از آن ناشی از هیجانات بازار است. در واقع این تغیبر قیمت‌ها و اصلاحات آن ناشی از خرید سهام توسط افراد ناآشنا بوده است.

سلیمی ادامه داد: در این مجموعه در حال حاضر شاهدیم که توسعه فعالیت‌ها، قیمت مناسب LME و قیمت ارز همگی در جهت بهبود این صنعت حرکت کرده اند.

به گفته وی، رشد قیمت سهام در تیرماه رخ داد اما اکنون هیجان بوجود آمده منفی بوده و نرمال نیست. البته سهام شرکت روبه به بهبود بوده و شرایط مانند قبل از کروناست.

وی با اشاره به اینکه تولید در این صنعت از خاک تا تولید بر اساس وابسته به LMEاست درباره پروژه افزایش سرمایه نیز گفت: اقدامات برای انجام افزایش سرمایه در جریان است و طی دو هفته بازرس نظر خواهد داد و سرمایه شرکت از ۶۵میلیاردتومان به ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: پذیرش سهام گسترش روی ایرانانیان در بورس انجام شده و ۱۵درصد آن باید در بورس عرضه شود. از این جهت فعالیت زرین معدن در مقایسه با دیگر شرکت‌های گروه توسعه خواهد یافت.

سلیمی گفت: مجموعه زرین معدن صندوق بازارگردانی را برای ۴شرکت خود تاسیس خواهد کرد. همچنین زرین معدن درخواست مجوز خرید سهام خزانه را داده که بعد از آن خرید سهام زرین معدن در خزانه در بورس قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =