هادی نباتی نژاد

هادی نباتی‌نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی فولاد مبارکه در جمع مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های این گروه صنعتی گفت: روابط‌عمومی در هر سازمان باید آینده‌نگر و جریان‌ساز باشد، چراکه تجربه نشان داده سازمان‌هایی که به ارتباطات خود بها داده‌اند، مسیر تعالی و ارتقا را سریع‌تر پیموده‌اند.

به گزارش ایراسین، هادی نباتی‌نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های این گروه صنعتی اظهار کرد: امروزه حوزه ارتباطات برای هر سازمان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها آن سازمان به حساب می‌آید و از این رو گروه فولاد مبارکه نیز بر این امر تأکید ویژه‌ای دارد؛ هدف از برگزاری سلسله‌نشست‌های مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در حوزه ارتباطات و رسانه میان شرکت‌های مختلف این گروه بزرگ صنعتی است.

وی افزود: مراقبت از تصویر گروه فولاد مبارکه یکی از مأموریت‌های دوره جدید این مجموعه است که برعهده مدیریت ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه و روابط‌عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گذاشته شده که لازمه آن برداشتن گام‌های جدید و خلاقانه در حوزه ارتباطات است. یکی از اهداف ما در حوزه ارتباطات و روابط عمومی این است که شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه بتوانند از ظرفیت‌های مختلف یکدیگر بهره‌مند شوند.

مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه تصریح کرد: روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه دارای نقاط ضعف و قوت متفاوتی هستند که باید نقاط قوت خود را تقویت کرده و سعی بر رفع نقاط ضعف خود داشته باشند؛ نشست‌های هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هر ماه به‌صورت منظم و مستمر و در هر دوره به‌میزبانی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروزه روابط عمومی در هر سازمان باید یک واحد آینده‌نگر باشد و قبل از شروع هر اتفاق جدیدی در آن سازمان پیوست رسانه‌ای آن را تهیه کرده و برای انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای خود، برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و جریان‌سازی لازم را انجام دهد. امیدوارم همه شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه در کنار یکدیگر و همسو با استراتژی‌های این گروه بزرگ صنعتی دستاوردهای ویژه‌ای در حوزه ارتباطات و برندینگ سازمانی رقم بزنند چراکه در این زمینه رسالت خطیری دارند.

نباتی نژاد گفت: تجربه ثابت کرده، مدیران سازمان‌هایی که به حوزه روابط عمومی و ارتباطات خود بها داده‌اند، قطعاً به تعالی و ارتقای کل آن سازمان بها داده‌اند چراکه روابط‌عمومی‌ها آینه تمام‌نمای هر سازمان هستند. امیدوارم با هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم تصویر بهتری از فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه آن به نمایش بگذاریم.

گفتنی است، دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه امروز (۲۱ مهرماه) به‌میزبانی شرکت فولاد و نورد سبا برگزار شد؛ در این نشست که حدود ۴ ساعت به‌طول انجامید، مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، فرصت‌ها و چالش‌های موجود در حوزه ارتباطات را مطرح کردند و سپس از خطوط تولید شرکت فولاد و نورد سبا بازدید به‌عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =