• ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
  • کد خبر: 7618
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد نژادمهدی

محمد نژادمهدی مدافع فصل پیش ذوب‌آهن به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش ایراسین، محمد نژاد مهدی مدافع 28 ساله فصل پیش تیم فوتبال ذوب‌آهن با قراردادی دو ساله به عضویت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درآمد.

محمد نژاد مهدی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این موضوع گفت: مهم ترین دلیلی که پیشنهاد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را قبول کردم، انگیزه ای است در میان مجموعه عوامل تیم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی وجود دارد. امیدارم تمام ارکان باشگاه بتوانیم در کنار هم با تلاش و کوشش به اهدافی که تعیین شده، دست پیدا کنیم.

مدافع جدید فولاد مبارکه سپاهان درباره قهرمانی این تیم در فصل جدید اظهار داشت:این پیش بینی شرایط را برای بازیکنان سخت می کند ولی لذت بخش است و باعث می‌شود بازیکنان تمام توانشان را بگذارند، دو هفته دیگر در آسیا بازی داریم و امیدوارم این مسابقات مقدمه خوبی برای شروع یک فصل عالی باشد.

وی در خصوص رقابت با دیگر مدافعان سپاهان برای رسیدن به ترکیب اصلی گفت: رقابت سختی دارم اما این رقابت را دوست دارم  و می تواند باعث پیشرفت شود. باید در تمرینات با تمام وجودمان بازی کنیم و دیگر این صلاحدید مربی است که از کدام  یک از ما  استفاده کند، اکنون آقای تکسیرا نفر اول کادر فنی است.

محمد نژاد مهدی در رابطه با قانون جدید منع خرید بازیکن و مربی خارجی افزود: این قانون برای باشگاه هایی که توان خوبی دارند و در پرداخت‌های خارجی منظم عمل کرده اند و بدهی ندارند، اصلا منصفانه نیست.  حضور بازیکنان و مربیان خارجی توانمند می‌تواند به لیگ برتر و افزایش کیفیت آن کمک کند. همانطور که دیده ایم در چند سال اخیر مربیانی مثل کالدرون، برانکو، کی روش، استرماچونی و  .. خیلی به لیگ و کیفیتش کمک کرده‌اند.

مدافع جدید فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: امسال پنج تیم لیگ برتری حداقل برای کسب قهرمانی تلاش خواهند کرد و حالا تصور کنید بازیکن و مربی خارجی هم به این تیم ها اضافه شود، الان دیابانه را ببینید که هم از نظر اخلاقی و هم فنی به استقلال کمک کرده و بازیکنانی که کنار او بازی می کنند، چقدر پیشرفت کرده اند.

وی در پایان به هواداران فولاد مبارکه سپاهان گفت: هواداران سپاهان به جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند، اما هواداران باید در روزهای سخت پشت تیم باشند، تا تیم نتیجه بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =