نماینده مجلس تهران

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: ضعف سیستم توزیع در کشور عامل التهابات بازار و افزایش قیمت فولاد و محصولات فولادی است.

به گزارش ایراسین، سید محسن دهنوی بعد از این‌ بازدید با حضور در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: بازدید از فولاد مبارکه برای من باعث افتخار بود و شایسته است احساس غرور و شعف خودم را از مشاهده صنعتی که مولود انقلاب اسلامی بوده و بخش عمده ای از آن بومی شده را ابراز نمایم. تعمیرات و نیازهای این شرکت توسط متخصصین خود فولاد مبارکه مرتفع می شود و از این جهت ارزش دوچندانی دارد و برای کشور وجود یک چنین مجموعه معظم و ارزشمندی جای افتخار دارد.

وی گفت: بازدید امروز ما به این علت بود که در حال حاضر مهمترین تولید کننده در اکوسیستم صنعت فولاد کشور، مجموعه فولاد مبارکه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فولاد و تامین محصولات فولادی در یک سال گذشته به دغدغه مصرف کنندگان خرد و کلان تبدیل شده است، در چند مرتبه مباحث و پیگیری هایی در مجلس شورای اسلامی طرح گردید و در خصوص اینکه زنجیره تولید تا عرضه در چه قسمتی نیاز به تقویت دارد و در کجا معیوب است، ارزیابی هایی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =