افتتاح همزمان ۳ طرح صنعتی و معدنی در هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید" با دستور رئیس جمهور

در هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و همزمان با هفته دولت 3 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، این 3 طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2695 میلیارد تومان برای 9۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

در همین راستا و همزمان با حضور خداداد غریب‌پور، معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در محل مجتمع فولاد اردکان، طرح تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه ۹۶۰ هزارتن، سرمایه‌گذاری بالغ بر 2275 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین طرح تولید کامیون کشنده در استان فارس، با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل شرکت شایان دیزل با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ دستگاه با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر، فردا افتتاح می‌شود.

طرح تولید شمش طلا در شرکت معدنی زرکوه شهرستان قروه استان کردستان با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰ کیلوگرم و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای 350 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت که با حضور داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی در محل این طرح و با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =