مهدی کویتی، مدیرعامل شرکت آتیه فولاد نقش جهان در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ایران اکسپو ۲۰۲۵ اظهار کرد: گروه آتیه فولاد نقش جهان به عنوان یک ابزار کلیدی برای هلدینگ فولاد مبارکه، در راستای توسعه بازارهای صادراتی، اقداماتی مؤثر انجام داده است. این ابزار که از سال‌های گذشته شکل گرفته و به مرور زمان بهبود یافته، در حال حاضر در کشورهای مختلف پایه‌گذاری شده است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هدف گروه فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۴، توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای جدید است. در سال‌های گذشته، حدود ۳۰ درصد از حجم صادرات گروه فولاد مبارکه از طریق ابزارهای هلدینگ آتی فولاد مدیریت شده است و برنامه‌ریزی شده که این سهم در سال‌های آتی به ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

آخرین ابزاری که در این گروه محقق شده، با توجه به توافقات پیش رو، فرصت‌های مناسبی را برای هلدینگ آتیه فولاد و کل گروه فولاد مبارکه فراهم می‌آورد. این ابزار به عنوان یک ساختار پایه‌ای، می‌تواند به توسعه بازارهای صادراتی کمک شایانی کند و در نهایت، حجم سودآوری مناسبی را برای سهامداران گروه آتی به ارمغان آورد.

امید است که با این اقدامات، سهامداران از نتایج مثبت این توسعه بهره‌مند شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =