آرم شرکت فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان با نماد فخاس گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به 31 تیرماه 99 خود را منتشرکرد که بر اساس آن بیشترین محصول فروخته شده،محصولات سبک ساختمانی بوده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد خراسان،  در تیر ماه امسال ۶,۴۷۰,۵۰۳ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت 3 ماهه نخست امسال که رقم 10,028,774 میلیون ریال ثبت شده نشان از رشد فروش خود دارد.

لازم به ذکر است که میزان فروش فولاد خراسان در بهار امسال تنها برای فروش داخلی بوده و صادراتی در این مدت انجام نشده است.

همچنین میزان فروش داخلی فخاس در تیرماه  مبلغ ۴,۶۵۷,۰۴۷ میلیون ریال بوده است و دراین یک ماه این شرکت توانست صادراتی به ارزش 1,813,456 میلیون ریال بدست آورد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، همچنین بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در تیر ماه امسال، محصولات سبک ساختمانی - داخلی به مبلغ ۳,۶۳۴,۵۶۹ میلیون ریال بوده و در 3 ماه نخست امسال نیز بازهم بالاترین رقم فروش به محصولات سبک ساختمانی داخلی بوده و رقم حاصل از فروش آن 6,802,828میلیون ریال بوده است.

شرکت فولاد خراسان  از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه99 در مجموع مبلغ ۱۶,۴۹۹,۲۷۷ میلیون ریال فروش داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد 13,245,711میلیون ریال ثبت شده، با رشد همراه گردیده است.

میزان فروش داخلی در این مدت 14,685,821میلیون ریال بوده و رقم حاصل از صادرات نیز 1,813,456 میلیون ریال شده است.

گفتنی است میزان صادرات انجام شده در مدت مشابه سال 98، یعنی در بازه زمانی از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه 2,461,184میلیون ریال بوده است که در مقایسه با میزان صادرات صورت گرفته در سال جاری عدد بالاتری را به خود اختصاص داده است. چراکه طی 4 ماه نخست امسال میزان صادرات انجام شده 1,813,456 میلیون ریال بوده است.

شرکت فولاد خراسان به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید محصولاتی همچون گندله، آهن اسفنجی ، شمش ، محصولات سبک ساختمانی – داخلی فعال است.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =