• ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
  • کد خبر: 6240
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد رضایی

فرهاد رضایی برای چهار سال دیگر در راس هیات شمشیربازی استان اصفهان باقی ماند.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره ورزش و جوانان و فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی کشور امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد. فرهاد رضایی تنها کاندیدای انتخابات بود که از۱۳ رای ماخوذه وی تمامی آرا را کسب نمود و برای چهار سال دیگر سکان هدایت هیات شمشیربازی را در دست گرفت.

سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخابی هیأت شمشیربازی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به ظریف‌های بالای استان اصفهان فعالیت‌های مطلوبی برای رشد شمشیربازی در چند سال گذشته انجام شده است که خوشبختانه با حمایت خانواده سرهنگ‌پور خانه شمشیربازی اصفهان به بهره برداری رسید تا ورزشکاران این رشته خانه ویژه ای برای ورزش داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره  به جمعیت استان اصفهان گفت: استان اصفهان استان پهناوری می باشد و با توجه به تامین زیرساخت‌های رشته شمشیربازی در آینده، امیدوارم این رشته در سطح استان فراگیر شود و شاهد ظهور ورزشکاران مستعد در سطح ملی باشیم.

فضل‌اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز در حاشیه این مراسم بیان داشت: استان اصفهان از گذشته تا کنون در رشته شمشیربازی بسیار فعال بوده و ورزشکاران خوبی را تحویل تیم ملی داده است و امیدوارم با انتخاب دوباره فرهاد رضایی این مسیر به طور مطلوب تر طی شود چراکه اصفهان قطب شمشیربازی کشور است.

وی با اشاره به رشته شمشیربازی در کشور گفت: در گذشته کسی برای شمشیربازی ارزش قائل نبود اما اکنون با بودن بیش از 53 فدراسیون ورزشی، شمشیربازی یکی از امیدهای مسئولان ورزش در المپیک می باشد.

فضل‌اله باقرزاده با بیان اینکه تا این لحظه چهار سهمیه در شمشیربازی کسب کردیم افزود: از دیدگاه فرهنگ و جامعه شناسی کسب مدال در المپیک نشان دهنده رشد و توسعه است، اکنون شمشیربازی جزء ۵ رشته مهم المپیک محسوب می شود.  

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان ضمن تبریک به فرهاد رضایی بیان داشت: رضایی هم مدیر است، هم ورزشکار و همک قهرمان، وی مشاور بنده در فدراسیون نیز می باشد، برای موفقیت شمشیربازی اصفهان  همه جامعه مخاطب در استان باید تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =