از تمام ظرفیت برای حفظ و افزایش تولید استفاده می‌شود

مدیرعامل فولاد مبارکه که 30 فروردین به صورت ویدئو کنفرانس گزارشی از عملکرد فولادمبارکه اصفهان به دکتر رضا رحمانی وزیر صمت در حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ارائه کرد از به کارگیری تمامی ظرفیت برای حفظ و افزایش تولید این شرکت خبرداد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مهندس حمید رضا عظیمیان در گزارش زنده ارائه عملکرد فولاد مبارکه به وزیر صمت در حضور معاون اول محترم رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: از یک هفته پایانی سال گذشته تمام بخش‌های غیر ضروری فولاد مبارکه را تعطیل کردیم و عدد ۲۲ هزار نفر را به ۶ هزار نفر تقلیل دادیم.

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: به جهت ۴۰ روز تاخیر به وجود آمده در تولید، تمام ظرفیت برای حفظ و افزایش تولید در نظر گرفته و شیفت ۱۲ ساعته به ۸ ساعت تغییر داده شد. همچنین رستوران ها و مراکز طبخ شرکت نیز تعطیل شدند تا از شیوع بیماری از طریق توزیع غذا نیز جلوگیری شود.

مهندس عظیمیان ادامه داد: کنترل‌های بسیار ویژه‌ای که در ورود و خروج پرسنل به عمل آمد، ضدعفونی کلیه خودروها در هنگام ورود و خروج و تب سنجی و کنترل دمای بدن کارکنان از جمله دیگر تدابیر اتخاذ شده از سوی فولاد مبارکه اصفهان بوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: در حال حاضر از ۶۰۰۰ نفر از کارکنان آزمایش خون گرفته شده و به تدریج از تمامی کارکنان آزمایش به عمل خواهد آمد. غربالگری نیز از طریق تکمیل فرم و پاسخدهی به سوالات نیز از کارکنان صورت گرفته است. در صورتی که در آزمایش خون پرسنل فولاد مبارکه علائم مشکوکی پیدا شود آزمایش های تکمیلی از جمله آزمایش مخاط گرفته خواهد شد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =