• ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 55553
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیوار و شیپور

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با انتشار آگهی فروش قناری در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از یک شهروند کرده بود خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از او در سایت دیوار موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در سایت دیوار با آگهی فروش یک پرنده قناری مواجه و به همین منظور مبلغ ۱۴ میلیون تومان را برای فروشنده واریز کرده اما پس از آن فروشنده دیگر پاسخگوی تماس‌هایش نبوده،

رئیس پلیس فتا استان اصفهان عنوان کرد: پس از اظهارات شاکی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا استان اصفهان پیگیری و سر انجام با اقدامات فنی و تخصصی فرد کلاهبردار دستگیر و به این پلیس منتقل شد.

سرهنگ مرتضوی اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی درخاتمه خاطر نشان کرد: عموم مردم در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرایم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان استفاده کنند و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست‌های مردمی و یا با شماره‌گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =