مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب در کنار تولید و تأمین آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، دنیای دانش، تخصص و اطلاعات هستند.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: شرکت‌های آب و فاضلاب فارغ از وظیفه ذاتی خود که تأمین و توزیع آب شرب و تصفیه فاضلاب است، هر بخش از آن دنیایی از دانش است و با توجه به تخصصی بودن آن امکان اداره آن نیز به صورت سطحی وجود ندارد.

هاشم امینی افزود: از این رو مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب بایستی به صورت عمقی و بر پایه دانش روز امورات مربوطه را به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این خصوصیت‌ها را از ویژگی‌های مهم و بارز یک شرکت پویا عنوان کرد و افزود: با حاکمیت مدیریت مطلوب در شرکت‌های آب و فاضلاب، روند انجام امورات به نحو شایسته و رضایت بخش در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت‌های آبفای سراسر کشور را موظف کرد تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری برنامه کمی و کیفی شرکت‌ها را با ۲ ویژگی تحولی و فناورانه بودن، به مرکز ارسال کنند.

بر اساس گزارش ایرنا، امینی با اشاره به لزوم اتمام برنامه‌های تکلیفی جهاد آبرسانی تا پایان سال، اظهار داشت: تابه امروز ۵ هزار روستای کشور در قالب طرح جهاد آبرسانی به آب شرب دسترسی پیدا کرده اند و ۵ هزار روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری می‌بایست تعیین تکلیف شوند.

وی توجه به پروژه‌های اولویت دار را امری ضروری خواند و افزود: تمام شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌بایست تلاش خود را برای به نتیجه رساندن پروژه‌های اولویت دار به کار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =