• ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر: 5396
  • readingTime: ۱ دقیقه
کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال 1399 بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد و از جبران توقف یک ماه تولید خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، کسری غفوری در دیدار نوروزی معاونین و مدیران ارشد «فولاد خراسان» اهداف و برنامه های شرکت فولاد خراسان را در سال 1399 تبیین کرد.
مدیرعامل فولاد خراسان تکمیل پروژه سنگان در سال ٩٩ را اولویت اصلی شرکت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: بایستی با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت و همراهی و همدلی تمامی سرمایه های انسانی و مدیران مجموعه در پیشبرد این پروژه گام هایی اساسی برداریم.
وی ابراز امیدواری کردکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی «ساخت مجتمع فرهنگی-ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداری  شرکت» به عنوان دو برنامه ی مهم کاری مجتمع، در سال جاری نیز به فرجام برسد.
غفوری همچنین با اشاره به توقف یک ماهه تولید شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ویروس کرونا» تاکید کرد:  باتوجه به نامگذاری سال ٩٩ ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال جهش تولید» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، بایستی با رعایت همه نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نیروی انسانی، در طول ماه های باقیمانده از سال ٩٩ به تدریج این توقف یک ماهه جبران شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =