ایریسا

مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: شرکت ایریسا در ۲ طرح «پویش» و «متمم» با دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان همکاری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جلسه هم اندیشی مدیرعامل و معاونان شرکت ایریسا با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (واحد خوراسگان) برگزار شد.

اکبر گل‌بو، مدیرعامل شرکت ایریسا تعریف ارتباطات کاری مؤثرتر و قوی‌تر را از اهداف برگزاری این نشست هم‌اندیشی اعلام کرد و گفت: دیگر هدف این نشست توسعه ارتباطاتی است که ایریسا می‌تواند از طریق اتاق بازرگانی اصفهان در جهت توسعه همکاری‌ها با دانشگاه شکل دهد.

وی با بیان جذب نیروهای کارآمد، شایسته و کارآزموده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اتوماسیون صنعتی در دستور کار شرکت ایریسا قرار دارد، افزود: این هدف با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و اتاق بازرگانی محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا با بیان اینکه طرح‌های خوبی از جمله پویش، متمم، پایش و تابش از سوی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برای همکاری معرفی شد، ادامه داد: طرح پویش به منظور جذب نیروهای کارآزموده برای ایریسا بسیار کارآمد است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به طرح متمم اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با محوریت آموزش برگزار می‌شود که ظرفیت خوبی برای جذب نیروهای جوان، نخبه و کاربلد در شرکت ایریسا است.

گل‌بو با اشاره به اینکه توسعه اکوسیستم نوآوری را در دستور کار داریم، ادامه داد: این امر تحت عنوان سرای نوآوری اتاق بازرگانی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، طرح پویش امکان اشتغال همزمان با تحصیل را فراهم کرده است. در این طرح دانشجویان همزمان با تحصیل، ۲ یا ۳ روز در هفته را در یکی از شرکت‌های متقاضی مشغول به کار می‌شوند و دستمزد آنها توسط شرکت به حساب دانشگاه واریز شده و به عنوان شهریه دانشجو لحاظ می‌شود. دانشجویان شرکت کننده در این طرح تجربه مفید در محیط کاری را کسب کرده و پس از فارغ التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار می‌شوند. پس از فارغ التحصیلی، امکان استخدام در شرکت و استفاده از طرح سرباز مهارت نیز وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =