تجهیزات پزشکی

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام برپا می‌شود.

به گزارش ایراسین، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از ۹ تا ۱۲ مه (مصادف با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود؛ به طوری که متخصصان و فعالان حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره‌گیری از فرصت‌ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

غرفه داران و مخاطبان این نمایشگاه از حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =