• ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر: 52647
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در کشورمان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

به گزارش ایراسین، عیسی زارع پور در مراسم افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت میامی در قالب سفر استانی هیأت دولت به استان سمنان بیان کرد: عزم دولت برای خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به خصوص در زمینه انرژی، آب و ارتباطات جزم است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در کشورمان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت خود را مصمم می‌داند که زیرساخت‌های روستاها را تقویت کند، گفت: بسیاری از روستاهای کشورمان از اتصال به شبکه ملی ارتباطات از اینترنت پرسرعت برخوردار نبودند که در دولت سیزدهم این اتفاق میمون رقم خورد.

زارع پور با بیان اینکه موانعی برای اتصال برخی روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت وجود دارد وگرنه بسیاری از روستاهای دیگر کشورمان خیلی سریع‌تر به اینترنت پرسرعت متصل می‌شد، گفت: برای مثال یکی از مهمترین مشکلات ما در برخی روستاهای کشور، مقوله برق بود.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و مجموعه دولت خود را مکلف به تحقق شعار سال جاری نیز می‌داند، افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =