• ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
  • کد خبر: 52510
  • readingTime: ۱ دقیقه
کلاسیک

چهارمین نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نمایشگاه استان اصفهان به عنوان اولین رویداد نمایشگاهی در سال ۱۴۰۳ میزبانی بیش از ۴۵۰ خودو و موتورسیکلت کلاسیک و صاحب سبک و آفرود از پهنه استان اصفهان شامل ۳۵۰ خودرو کلاسیک، ۷۰ خودرو آفرود، ۶۰ موتورسیکلت، ۱۰ مجموعه خدمات جانبی می‌شود.

برندهای حاضر در این نمایشگاه جذاب شامل اتومبیل‌های بنز، BMW، فولکس، پیکان، شورولت و خودروهای قدیمی ژاپنی، فرانسوی و … است.

در همین راستا محمد عشقی نژاد، دبیر کمیته کلاسیک استان اصفهان گفت: هر ماشینی در نمایشگاه مانند همایش‌های خیابانی حضور ندارد. ماشینی می‌تواند شرکت کند که اصالت کامل داشته و ازنظر فنی و ظاهری، مورد تأیید کمیته کلاسیک باشد. سعی کردیم از مجموعه خودروهای کلاسیک اصفهان تعدادی از بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: اصفهان می‌تواند به یک‌قطب کلاسیک تبدیل شود. ماشین‌های کلاسیک فراوانی در اصفهان وجود دارد، به جز اتوموبیل‌های در خیابان می‌توان آنها را مشاهده کرد، بخشی دیگر هم در خانه‌های علاقه مندان به این دسته از خودروها وجود دارد که حتی ما به عنوان یک انجمن تخصصی آن‌ها را ندیده‌ایم. یکی از اهداف این رویداد این است که دارندگان ماشین کلاسیک را تشویق کنیم تا ماشین‌هایشان را تکمیل کنند و به سطح شهر بیاورند.

شایان ذکر است که این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۲۱ واقع در روشندشت، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =