استاندار

استاندار اصفهان گفت: امروز ایران اسلامی در تأمین بخش‌های مختلف زنجیره تولید انرژی هسته‌ای به جایگاه بسیار قابل توجهی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در جریان بازدید از مجتمع هسته‌ای اصفهان، ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار کرد: سال‌ها است در کشور در حوزه شکوفایی انرژی اتمی و ظرفیت‌هایی که این فناوری پیشرفته می‌تواند در حوزه تأمین انرژی و اقتصاد کشور ایجاد کند فعالیت‌های بسیاری انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در تأمین بخش‌های مختلف زنجیره تولید انرژی هسته‌ای به جایگاه بسیار قابل توجهی دست یافته است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از این مجموعه‌ها توسط دانشمندان ایرانی اداره می‌شوند از این رو بدین مناسبت بازدیدی را از بخش‌های مختلف مجتمع هسته‌ای اصفهان داشتیم.

مرتضوی افزود: در این بازدید ضمن عرض خداقوت و تشکر به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای به مدیران، محققان و کارکنان این مجموعه، بازدیدهایی را از برخی بخش‌ها و خطوط مختلف این مجموعه داشتیم تا بتوانیم در پشتیبانی‌هایی که در تأمین زیرساخت‌ها استان می‌تواند اعمال کند ورود کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =